-->
الحقوق بالعربية الحقوق بالعربية

قصص بالانجليزية

قصة رائعة وسهلة باللغة الانجليزية مترجمة Wonderful and easy story in English

قصة رائعة وسهلة باللغة الانجليزية مترجمة Wonderful and easy story in English


قصة رائعة وسهلة باللغة الانجليزية مترجمة Wonderful and easy story in English

قصة باللغة الانجليزية مترجمة رائعة في هذا الموضوع سوف أقدم لكم قصة رائعة وسهلة باللغة الانجليزية مترجمة Wonderful and easy story in English، قصة بالانجليزي ستفيدك كثيرا في تعلم الكثير من الجمل و المصطلحات الانجليزية وسيتحسن مستواك في اللغة الانجليزية بسبب هذه القصة الانجليزية وترجمتها بالاضافة الى الكثير من القصص الانجليزية المقدمة من طرفنا .

A story in English, translated into Arabic, which is wonderful


Elvis Presley

Born in the small city of Tupelo, Mississippi, Elvis Aaron Presley grew up in poverty. His working-class dad and mom moved regularly at some stage in the state, going from job to job. Presley grew to be one of the most recognizable and well-known American celebrities the USA has ever known. He recorded endless records, starred on the huge screen, and his songs had been heard on the radio by way of greater followers than any different artists in history.

Presley acquired his first guitar at the age of 10 and quickly started out a musical profession that would final greater than 25 years. His first success used to be triumphing a excessive faculty brain contest in Memphis, Tennessee, whilst nevertheless in school. Shortly after graduation, Presley used to be observed by means of Sam Phillips, a document organization owner. His first business success got here in 1954 with his hit single That's All Right. Much of Presley's success should be attributed to his unconventional dance, and stay overall performance style. His hip moves and sexually suggestive strikes earned Presley a great deal of praise and controversy.

In 1956, Presley recorded his first No. 1 hit Heartbreak Hotel, and his first No. 1 album, the self-titled Elvis Presley. He additionally signed a contract with Paramount Pictures Studios, which was, and is still, one of the largest Hollywood studios in the industry. He went on to celebrity in a number of films with Paramount. In 1957, Presley was once drafted into provider via the United States Army, the place he served overseas. His time in the army did now not harm his career. Soon after his provider was once over in 1960, Presley commenced recording track and starring in films.

Presley married in 1967 and had a daughter the following year. Sadly, his marriage ended in divorce in 1973. He fell into prescription drug abuse and put on a superb deal of weight. He died in August 1977, ensuing from issues of his drug abuse. He nevertheless stays one of the most worthwhile artists in the world today.


قصص باللغه الانجليزيه مترجمه اللي اللغة العربية روعه


إلفيس بريسلي

نشأ إلفيس آرون بريسلي المولود في بلدة توبيلو الصغيرة بولاية ميسيسيبي في فقر كان والديه من الطبقة العاملة يتنقلان بشكل متكرر في جميع أنحاء الولاية ، منتقلين من وظيفة إلى أخرى. نما بريسلي ليصبح أحد أشهر المشاهير الأمريكيين الذين عرفتهم البلاد على الإطلاق. لقد سجل عددًا لا يحصى من السجلات ولعب دور البطولة فيه على الشاشة الكبيرة وسمعت أغانيه على الراديو من قبل عدد من المعجبين أكثر من أي فنان آخر في التاريخ.
 
تلقى بريسلي أول غيتار له في سن العاشرة وسرعان ما بدأ مسيرته الموسيقية التي استمرت لأكثر من 25 عامًا كان نجاحه الأول هو الفوز بمسابقة المواهب في المدرسة الثانوية في ممفيس تينيسي ، بينما كان لا يزال في المدرسة بعد التخرج بفترة وجيزة اكتشف سام فيليبس مالك شركة التسجيلات بريسلي جاء أول نجاح تجاري له في عام 1954 بأغنيته المنفردة " هذا كل شيء على ما يرام" يمكن أن يُعزى الكثير من نجاح بريسلي إلى رقصته غير التقليدية وأسلوب الأداء الحي حركات الورك وحركاته الموحية جنسيًا أكسبت بريسلي الكثير من الثناء والجدل.

في عام 1956 سجل بريسلي أول ألبوم له في المرتبة الأولى في فندق Heartbreak وأول ألبوم له رقم واحد بعنوان إلفيس بريسلي كما وقع عقدًا مع استوديوهات باراماونت بيكتشرز  التي كانت ولا تزال واحدة من أكبر استوديوهات هوليوود في هذه الصناعة واصل دور البطولة في العديد من الأفلام مع باراماونت في عام 1957  تم تجنيد بريسلي في الخدمة من قبل جيش الولايات المتحدة  حيث خدم في الخارج. لم يضر وقته في الجيش بحياته المهنية بعد فترة وجيزة من انتهاء خدمته في عام 1960 بدأ بريسلي في تسجيل الموسيقى والبطولة في الأفلام.

تزوج بريسلي في عام 1967 ورزقت بابنة في العام التالي. للأسف ، انتهى زواجه بالطلاق في عام 1973 وقد وقع في تعاطي العقاقير الموصوفة واكتسب وزنًا كبيرًا. توفي في آب 1977 نتيجة مضاعفات تعاطيه للمخدرات لا يزال أحد أكثر الفنانين ربحية في العالم اليوم.

6 روايات و قصص بسيطة لتعلم اللغة الإنجليزية متشابهة :

6 simple English learning stories that are similar:


التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

الحقوق بالعربية

2020